Giresunspor-Amasyaspor müsabakasını az sayıda konuk ekip taraftarı da takip etti.

Amasya’dan gelen az sayıdaki taraftar, müsabaka öncesinde takımlarını tribüne çağırarak moral verdi. Maçın ilk dakikalarında yaptıkları tezahüratlarla seslerini futbolculara duyurmaya çalışan Amasyalılar, peş peşe gelen Giresunspor gollerinin ardından maça değil de sinemaya gelmiş gibi kalan dakikaları izleyerek, mücadelenin sonunda evlerinin yolunu üzgün tuttular.  


Paylaşmayı Unutma!

HABER YORUMLARI

Bu habere Henüz Yorum yapılmamış. İlk sen yorum yap..


YORUM YAPINIZ

* Yorumlarınız kontrol edildikten sonra yayımlanacaktır

 
 
 
 

DİĞER İÇERİKLER

Vah Giresunspor
Kalacak mı, gidecek mi?
Giresunspor
O memleket aşkıyla

Bizi Takip Edin

SON HABERLER

Vah Giresunspor
Kongre kararı alınacak mı? İşte yanıtı

Başarana kadar devam

Kalacak mı, gidecek mi?

Paraşütsüz düştük

Evde 13 puan topladı

O memleket aşkıyla